20 april 2013

Review: Essence parfums

0 reacties
 


 Toen ik  al een tijdje geleden het Kruidvat foldertje zat te lezen, viel mijn oog op de nieuwe parfums van Essence. Ondertussen zijn ze niet zo heel nieuw meer, maar ik wil hier nog wel graag een review over schrijven!



Zo zien de doosjes eruit super leuk wat mij betreft!... Ik heb twee parfums gekocht van de vier die er zijn. Dit zijn 'Like a day in a candy shop' en 'Like a new love'. Deze geuren spraken mij namelijk het meeste aan!


Als eerste 'Like a day in a candy shop' dit parfum vind ik echt heel erg lekker! Ik draag het geurtje dan ook het meest van de twee. Het ruikt zoals de naam eigenlijk al zegt lekker zoet, als snoepjes. Maar niet zo dat het misselijk makend is, absoluut niet! De geur heeft ook wel iets warms en heeft ook veel weg van vanille.


Dit is 'Like a new love' dit is een iets frisser geurtje dan 'Like a day in a candy shop' maar ook wel zoet. Een lekker fris en fruitig geurtje!
Ik vind ook heel lekker maar net iets minder lekker dan de vorige, maar dat is natuurlijk persoonlijk.  


Het liefste zou de geur aan deze blog willen toevoegen, maar helaas kan dit niet... Maar daarom is het zeker de moeite waard om de geuren eens even te ruiken als je dan toch bij Kruidvat bent! En de parfums zijn absoluut niet duur! Namelijk € 2,99 voor 10 ml en € 6,99 voor 50 ml zoals de flacons op de foto's. Het zijn wel eau de toilettes en blijven daarom niet heel lang hangen, maar als je het tussendoor even bijwerkt kan je er prima een dag mee volhouden!

Heb jij ook een parfum van Essence? En wat zijn jou ervaringen met de parfums? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff