18 april 2013

Inspirational: 10x Lente outfits

2 reacties
 

Omdat het gisteren zulk lekker weer was laat ik jullie een aantal lente outfits zien! Hopelijk inspireren ze jou (mij in ieder geval wel) om zelf een paar leuke outfits samen te stellen voor dit seizoen...


Mooie perzikkleurige blouse met statement ketting 

Love <3 kanten top


Veel perzikkleurige items deze lente?


Leuke dip-dye short met aztec top

Cute!

<3

Dit is ook wat je steeds meer gaat zien...
Printed leggings!

Wow! zou ik niet naar school dragen
maar heel mooi voor een chique feestje!

Highwaisted short!

Leuke combi van spijkerblouse en aztec print!
Ik hoop dat jullie nu wat inspiratie hebben gekregen voor mooie spring outfits! Ik in ieder geval wel!

2 opmerkingen:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff